neděle 4. listopadu 2012

Skicák

Posedlost prázdným papírem, všelijakými bločky, skicáky, sešítky, tužkami, propiskami, pastelkami i kdejakými udělátky jsem pravděpodobně podědila v genech. Ale to, že je skicák nebo deníček důležitou součástí mnoha kreativních povolání, je obecně známá věc. Malíři si skicují, spisovatelé si zapisují myšlenky, učitelky si poznamenávají zajímavosti (nebo alespoň ta moje učitelka doma). A já se nemůžu nikdy ubránit nutkání nahlídnout do všech deníků a skicáků světa, protože toho o člověku říkají mnoho. 

Jestli trpíte podobnou chorobnou posedlostí, nahlédněte mezi stránky třeba tady:

A abych nezůstala pozadu aneb all talk no action, tak vám teda taky něco ukážu, no.










A co vy? Máte rádi deníčky a skicáky?



4 komentáře:

  1. Moc zajímavý článek!Jaké značky, nebo alespoň odkud máš ten skicák s lodičkou? Byl by to originální vánoční dárek! Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lodicku jsem si nakreslila a sesit je Papelote :)

      Vymazat
  2. všechny moje sešity, papíry nebo cokoliv do školy vždycky skončí popsáno a pokresleno nejrůznějšíma věcma:D...ale já mám zas takovou úchylku, že si koupím nějaký parádní bloček/skicák/deníček - a pak je mi líto do něj psát:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tim trpim taky a hodne, haha. koupila jsem si ted v bcn nadherny dva diare, takovy az starozitky s krasny rucne delanym papirem a vubec nevim, co s nima!

      Vymazat